Την Δευτέρα στις 7 Ιανουαρίου 2019, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. Μιχάλης Λύτρας, η Οργανωτικός Γραμματέας Ειρήνη Κελογρηγόρη και το Μέλος Νίτσα Κελογρηγόρη, επισκέφτηκαν την αιματολογική κλινική Λευκωσίας και παρέδωσαν χριστουγεννιάτικα δώρα στους ασθενείς. Εκεί μίλησα με το ιατρικό προσωπικό και τους ασθενείς για τις ανάγκες του θαλάμου.
