Στις 20 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε στο Κυπριακό Οινομουσείο στην Ερήμη Λεμεσού με επιτυχία, εκδήλωση αφιερωμένη στον Παγκύπριο Αντιλευχαιμικό Σύνδεσμο ‘’ΖΩΗ’’. Μια βραδιά παρέα με την ταλαντούχα 13χρονη Άννα Αβραμίδου να μας παρουσιάζει ένα ρεσιτάλ για σόλο πιάνο και να μας χαρίζει έργα των Μπαχ, Μπετόβεν, Σοπέν, Σούμαν, Ραχμάνινοφ, Καπούστιν και Προκόφιεφ.
Εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στην αγαπητή φίλη και θερμή υποστηρίκτρια του Συνδέσμου μας κυρία Γιάννα Θαλασσινού και στο ωδείο της Musica Mundana School of Music για την συνεχή στήριξη με σκοπό παροχής βοήθειας στους συνανθρώπους μας με λευχαιμία και άλλες συναφείς παθήσεις