Ο Παγκύπριος Αντιλευχαιμικός Σύνδεσμος "ΖΩΗ" πραγματοποίησε την πρώτη του εκδήλωση, στα γραφεία του, στις 23 Ιουλίου 2020, μετά τον κορονοϊό για ενίσχυση των οικονομικών του.
Η εκδήλωση περιλάμβανε σουβλάκια, τα οποία παρασκευάζονταν από εθελοντές του Συνδέσμου με προϊόντα τα οποία προσφέρθηκαν από φίλους και εκτιμητές του έργου του Συνδέσμου στους οποίους εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας.