Πραγματοποιήθηκε σήμερα 7 Δεκεμβρίου, η Χριστουγεννιάτικη Εκδήλωση της Ομοσπονδίας Συνδέσμων Ασθενών Κύπρου ΟΣΑΚ. Φέτος το χριστουγεννιάτικο δέντρο της ΟΣΑΚ έχει διακοσμηθεί με στολίδια όλων των Οργανώσεων/ Μελών της στην παρουσία εκπροσώπων των Συνδέσμων. Ευχόμαστε στα μέλη και στους φίλους του Συνδέσμου μας, Καλά Χριστούγεννα!!!